WELCOME VISITORSsssss..

WELCOME VISITORSsssss..

Tuesday, November 8, 2011

GOT SOMETHING FROM MR.MOMOT (=

8 NOVEMBER 2011 bersamaan hari selasa 

hari nih MR.MOMOT dah ada dekat Batu Pahat . dia balik dari Singapore semalam malam . sepatut nye hari nih dia datang petang but tak ada transport . tapi aku tak marah pun . aku oke je . chill (!) haha . 

but malam area pukul  9 lebey lhaa , dia datang rumah aku . hehe . seronok giler kudd . weyh , sape tak hepy babe jumpe jantung hati kann . dia nampak smart pakai sweater taw . hehe

dia datang rumah aku bawak 1 bag warna MERAH . comel giler giler kudd . hehe . aku ingatkan dekat dalam bag tuh juz ada COKLAT and HANDPHONE yang miza pulangkan tuh tapi rupa rupa nya  ada benda lain . hah (!) nak tahu apa  ? ada lhaa . haha 

sebelum dia balik , aku ada nampak dekat kocek dia ada KEYCHAIN HANDPHONE ANGRY BIRD warna BIRU . comel sangat sangat . aku macam biasa lhaa kan , pantang  jupe benda comel , pekik macam menang loteri . haha . kann ~ benda tuh memang comel gila gila . aku suka . tapi yang paling aku suka bila dia cakap dekat dalam bag yang dia bagi tuh ada jugak KEYCHAIN ANGRY BIRD but yang dia bagi aku warna MERAH . aku suka giler giler babe . dia cakap dia beli dekat Singapore. dah lhaa aku tak pernah pergi Singapore , mesti lhaa exited kan . haha (jakon)

bila dia balik , aku terus masuk rumah sebab takut parents aku balik . aku masuk bilik je aku terus bukak bag tuh . dalam bag tuh ada COKLAT CADBURRY dua yang big  punya , ada PERFUME SHASHA yang kecik . comel giler . eh naty naty , dalm tuh ada lagi barang . ada CD ALL ABOUT LOVE (lagu) and EARPHONE KITKAT . aku suka sangat sangat tau ((=

aku tulis macam nih bukan sebab nak menunjuk nunjuk yang aku dapat barang nih semua but aku tulis sebab nih je satu cara aku nak balas semua apa yang dia dah bagi aku . aku sayang dia sangat sangat . aku mohon gila gila , jangan lhaa rosak kan hubungan aku dengan dia . aku betol betol ikhlas sayang dia >.<

sebelum tuh aku nak mintak maaf kalau disebabkan post aku yang nih , ada yang saket hati or iri hati . but , pliss lhaa jangan kacau aku dengan dia . kalau korunk tak nak kawan dengan aku , tak pe but jangan kau buat aku kehilangan MR.MOMOT aku . nih je permintaan aku dalam post kali nih ((=


No comments:

Post a Comment