WELCOME VISITORSsssss..

WELCOME VISITORSsssss..

Monday, June 10, 2013

Nervous! :3

Assalamualaikum. Hai back! Haha. Actually tujuan utama aku beria-ia datang kolej harinih sebab nak tahu result sem satu. Tapi hampeh, satu result pun tak dapat. Semua pensyarah kalau di tanya result, jawapannya mesti "Tunggu lah slip dari LPM nanti ea" ceh! Menyampah. Tapi tadi pensyarah sejarah kelas aku, Puan Noral Huda, dia pun teragak agak nak bagitahu result. Bila satu kelas push dia suruh bagitahu juak result, last last dia mengalah. Haha she said next week dia bgi. Alhamdulillah. Dia cakap kelas aku ada yang gagal. Aku dah takot gila sebab series aku cakap, sejarah is a subject that i really hate and for me, it is the hardest subject. Am i right? Haha gila kan. Tetiba dia cakap "Kelas niy ada sorang je gagal" peh! Makin berderau darah aku. Then aku tanya "Yang gagal tuh lelaki ke perempuan?" and dia jawab lelaki. Subhanallah.. Lega rasanya. Then dia pun cakap "Kelas niy ada sorang dapat A tapi saya lupa siapa" seriesly aku cakap, beruntung gila siapa yang dapat A tuh sebab sejarah harituh esei dia susah gila. Erm risau ah. Dapat kompeten pun jadilah. Asalkan takyah ulang paper, amin! K lah, tuh je nak cakap. Anyway, siapa yang terbaca post niy, please pray for me okey :') Assalamualaikum.

Salam,
FUTURE WIFE :')

No comments:

Post a Comment