WELCOME VISITORSsssss..

WELCOME VISITORSsssss..

Thursday, November 28, 2013

Sampaikan Salam Rinduku..

Assalamualaikum and Hai Readers..
Nothing to post today but i really need a problem listener now and i hope dear readers can be. Sedih sangat tau. Since yesterday night dia tak reply text and call pun takde respons. erm Why? Apa yang dia busy sangat? Ermm sedih sangat sangat. Aku rindu dia. Selalunya rindu tu indah tapi kali ni rindunya sakit sesangat. Kadang kadang bila aku fikirkan rindu ni, sampai sakit dada dibuatnya. Ya Allah, kenapa dia tak rasa apa yang aku rasa? ermm Last text dari dia semalam buatkan hati aku betul betul terkilan. Tapi disebabkan aku balas 20minit lambat sebab aku masak, dia terus tak reply sampai sekarang padahal dari pagi aku bangun tidur tadi sampai sekarang, aku tak berhenti henti call and send text dia. Tapi takpe, aku faham. Mungkin dia terlalu busy. erm I hate school holiday!! It make me feel bla bla bla bla... Ya Rabbi, mana lah dia? Apalah yang dia tengah buat tuh. Haihh please lah... Aku nak marah, tak sanggup sebab sayang. Tapi sakit rindu yang aku rasa ni, Allah je yang tahu. Ya Allah, kirimlah salam rindu ku pada dia biar dia tahu yang aku rindu dia setengah mati dekat sini. Ermm.. :'(

Salam,

No comments:

Post a Comment